Zondag 28.06.2026
Start 8u
Fietsrally De Piste Zulte

Fietsvrienden,
Na maanden binnen zitten,slecht weer en goeie excuses is het eindelijk zover:
we mogen weer naar buiten met de fiets!
Op zondag 1 Maart openen we officieel het seizoen van WTC De Balkantrappers: met frisse benen
(of toch bijna), blinkende fietsen en vooral veel goesting om samen kilometers te maken.
Afspraak aan Restaurant De Mandel om 8u. We starten met de fietszegening.
Aansluitend een lekker ontbijt,om daarna ons 16de seizoen te starten met een rit rond de kerktoren,onder
begeleiding van onze voorzitter én sportdirecteur.
PS : tijdens onze groepsritten,is dragen van clubkleding én clubhelm,verplicht !
Tot dan
Het bestuur,
Gino,Dirk,Kenny,Manuel,Jelle
Bierliefhebber pur sang en geïnteresseerd hoe het er in de kleinste brouwerij van Gottem aan toe gaat?
Zeggen de namen 'Witte Piet','Potteloereke'of 'Stravvere Piet' jullie iets ,
Of is de partner benieuwd wat 'De Maeght van Gottem' is,
dan gaan we deze samen ontdekken op zondag 18 januari 2026 om 11u.
Het wordt gegarandeerd een gezellige uitstap waarbij de rondleiding
afgesloten wordt met een drankje in dokter Canarus zijn cafeetje.
Bezoek is gratis en iedereen betaald zijn eigen consumpties.
Laat gerust weten als jullie erbij kunnen zijn,
dit kan tot 5 januari 2026 bij Manuel of Jelle.
W-end Balkantrappers in Offrethun.

De afbeeldinggalerij is leeg.


